S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
tel. kontakt: + 420 605 307 857, e-mail: ziva-strava@email.cz
Doprava zdarma
Při nákupu nad 1500,-
Časté akce a slevy
Sledujte náš facebook
Kvalitní
Raw potraviny
Dárek
Ke každé objednávce

Zboží v akci

Cena 95 Kč (4 EUR)
skladem
Cena 89 Kč (4 EUR)
na dotaz
Cena 59 Kč (2 EUR)
na dotaz

Top produkt

Cena 85 Kč (3 EUR)
na dotaz
Cena 399 Kč (16 EUR)
skladem
Cena 129 Kč (5 EUR)
na dotaz

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky - zkrácená verze

(celé znění obchodních podmínek naleznete zde)

(celé znění ochrany osobních údajů naleznete zde)

1. Všeobecná ustanovení

1.1.  Kupující učiněním objednávky akceptuje tyto Obchodní podmínky. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.

1.2.   Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti.

1.3.   Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.

 

2. Předmět smlouvy

2.1.   Předmětem smlouvy jsou položky výslovně uvedené v kupní smlouvě - objednávce (dále jen zboží).

 

3. Objednávka zboží, uzavření smlouvy

3.1.   Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Smlouva vzniká potvrzením objednávky.

3.2.   Prodávající je v závislosti na charakteru obchodu oprávněn požádat kupujícího o autorizaci objednávky, např. telefonicky, či elektronickou poštou.

 

4. Cena a placení

4.1.   Nabídkové ceny za zboží jsou platné v okamžiku objednání a jsou uvedeny včetně Dph.

4.2.   Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém rozhraní obchodu jsou nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

4.3.   Kupní cenu lze uhradit v hotovosti při převzetí balíku (Dobírka), převodem na účet prodávajícího nebo hotově na výdejním místě. K ceně zboží je připočítána cena dopravy. Při platbě převodem na účet se předpokládá, že částka za objednané zboží bude uhrazena nejpozději do 7-ti dnů od objednání, není-li s prodávajícím ujednáno jinak. Při platbě převodem prodávající po objednání zboží potvrdí e-mailem jeho dostupnost a celkovou částku k převodu a to obvykle nejpozději následující pracovní den. Při nezaplacení zboží v uvedené lhůtě si prodávající vyhrazuje možnost zrušení objednávky.

 

5. Ochrana osobních dat

5.1.  Provozovatel prohlašuje, že veškeré údaje osobní povahy (jméno, příjmení, tel. čísla, emailová adresa a poštovní adresa) jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu internetového obchodu www.ziva-strava-obchod.cz a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromažďovány z obchodních, logistických, statistických a marketingových důvodů. Informace slouží především jako kontakt na dodávku objednaného zboží nebo služeb nebo k zaplacení příslušné částky. V případě problémů s dodávkou slouží tato informace také k umožnění kontaktu se zákazníkem.

5.2 Při nakládání s osobními daty se provozovatel zavazuje řídit zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Zákazník využíváním služeb internetového obchodu živá strava dává prodávajícímu souhlas ke shromažďování svých osobních údajů. Při registraci jsou požadovány základní informace zákazníka, které se dále doplňují při provedení objednávky.

5.3 Kupující uzavřením kupní smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním osobních údajů prodávajícím v databázi zákazníků, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení prodávajícímu. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám A to až do doby, než kupující písemně doručí prodávajícímu svůj nesouhlas s takovým zpracováním na adresu ziva-strava@email.cz

5.4 Osobní údaje kupujících jsou zabezpečeny proti zneužití. Tyto údaje se nepředávají žádné třetí osobě, s výjimkou případné zákonné povinnosti sdělení této informace a s výjimkou přepravců a poštovních doručovatelů, kteří jsou pověřeni prodávajících dodávkou zboží. Těmto budou sděleny pouze informace nezbytné pro doručení zboží.

6. Newsletter

6.1.   Zákazníkům jsou zasílány občasné informační e-maily týkající se novinek v sortimentu, akcí a slev a to automaticky po podání vaší první objednávky nebo při registraci na www.ziva-strava-obchod.cz. Tyto informační e-maily lze na požádání kdykoli zrušit.

 

7. Dodání zboží v rámci ČR

7.1.   Prostřednictvím České pošty – balík na poštu

- Zásilky jsou odesílány na Vámi uvedenou poštu do 24 hodin od přijetí objednávky. Na poště si zboží sami vyzvednete.

- Zboží můžete zaplatit dobírkou při převzetí nebo bankovním převodem předem.

- Po odeslání zásilky je kupující o této skutečnosti informován e-mailem a sms.

7.2.   Prostřednictvím České pošty – balík do ruky

- Zásilky jsou odesílány do 24 hod. od přijetí objednávyk na Vámi uvedenou adresu. Doba doručení závisí na každém jednotlivém doručovateli v daném místě doručení.

- Zboží můžete zaplatit dobírkou při převzetí nebo bankovním převodem předem.

- Po odeslání zásilky je kupující o této skutečnosti informován e-mailem a sms.

7.3.   Osobní převzetí

Osobní převzetí zboží je možné v sídle firmy po předchozí domluvě.

7.4.   Reklamace poškození - Zákazníkům doporučujeme při převzetí zkontrolovat, zda obal zásilky není poškozen. V případě poškození obalu zásilku před doručovatelem zkontrolujte a v případě potřeby proveďte zápis o škodě. Mechanické poškození výrobku v nepoškozeném obalu je nutno nahlásit do 2 pracovních dnů.

 

8. Poštovné a dobírkovné

Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v tomto odstavci jsou platné v rámci území ČR.

8.1. Česká pošta

8.1.1.   Při platbě na dobírku je celková cena při objednávce

- do 890,- Kč............................129,-  (99 Kč poštovné + 30 Kč doběrečné)

- 891 Kč a více........................ZDARMA

8.1.2    při platbě převodem na účet je účtováno pouze poštovné

- do 890 Kč.................................99,-

- 891 Kč a více........................ZDARMA

 

8.2.   Přepravce PPL

8.2.1.   Při platbě na dobírku je celková cena při objednávce

- do 890,- Kč............................129,-  (90 Kč poštovné + 30 Kč doběrečné)

- 891,- Kč a více........................ZDARMA

8.3.2.   při platbě předem na účet je účtováno pouze poštovné

- do 890 Kč.................................99,-

- 891,- Kč a více........................ZDARMA

 

8.3  Zásilkovna

8.3.1  Při platbě na dobírku je celková cena při objednávce

- do 1000Kč............................69,-  (69,- Kč poštovné + 0 Kč doběrečné)

- 1001a více........................ZDARMA

8.3.2.   při platbě předem na účet je účtováno pouze poštovné

- do 890,- Kč.................................69,-

- 891,- Kč a více........................ZDARMA

V případě nevyzvednutí zásilky a opakovaného zaslání na žádost zákazníka hradí další poštovné zákazník v plné výši. Pokud nevyzvednutou objednávku zaplacenou převodem objednavatel zruší, má provozovatel právo strhnout si z částky celou částku, kterou zaplatil za doručení.

 

9. Platební a dodací podmínky pro Slovensko

Pro slovenské zákazníky platí stejné obchodní podmínky jako pro české zákazníky. S výjimkou platebních a dodacích podmínek. Ty si přečtete také zde.

 

9.1.   Dodací podmínky

Zboží je zasíláno přepravní službou. Doba dodání od předání zásilky přepravci je 1-2 pracovní dny.

 

9.2.   Platební podmínky

9.2.1.   Před platbou vyčkejte na zaslání druhého emailu, kde budou uvedeny podklady k platbě pro Slovensko (první email je generován automaticky po přijetí objednávky).

9.2.2.   Faktura je vystavena v české měně a je odesílána elektronickou poštou dle zákona o DPH c. 235/2004 § 28 odst. 2.

9.2.3.   Platby jsou přijímány platebním převodem na slovenský bankovní účet. Neplatíte tedy žádné poplatky za převod do ČR.

9.2.4.   Platba je hrazena v eurech. U každého produktu je uvedena cena v korunách a eurech. Při Vašem nákupu se tak řídíte našimi platnými cenami v eurech.

9.2.5.   Zásilka je odeslána nejpozději druhý den po připsání platby.

 

9.3.   Poštovné

při platbě předem na účet je účtováno pouze poštovné

- při objednání zboží do 4000 Kč.................................190,-

- při objednání zboží za 4001 Kč a více.......................ZDARMA

 

10. Dodací lhůty

10.1.    Dodací lhůta je cca 2-5 dnů dle dostupnosti zboží. O předpokládáném datu dodání zboží je zákazník na vyžádání informován.

 

11. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení nebo výměna zboží)

11.1.   Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží a to bez uvedení důvodů. Odstoupení od smlouvy není možné v případě, je-li zboží upravené podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a zboží, které podléhá rychlé zkáze (potraviny), opotřebení nebo zastarání.

11.2.   Odstoupení od smlouvy musí být odesláno prodejci písemně do 14 dnů od převzetí zboží kupujícím. Zboží musí být prodejci odesláno zpět do 14 dnů od odstoupení.

11.3.   Prodejce vrátí kupujícímu finanční prostředky do 14 dnů od odstoupení. Může však počkat na zpětné doručení zboží nebo vyžádat důkaz o jeho odeslání.

11.4.   Pokud nebude vrácené zboží v původním stavu, bude nést známky používání, bude poškozené, nebo nebude kompletní, má prodávající právo úměrně snížit vracenou částku za zboží nebo ji po kupujícím vyžádat.

11.5.   Pokud výrobek poškodí zákazník svým chováním, které neodpovídá určení výrobku, má prodejce možnost požadovat náhradu škody. Kupující bere na vědomí, že pokud vrácené zboží bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

11.6.   V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží. Kupující má právo na vrácení nákladů za dopravné v nejlevnější nabízené variantě dopravy prodejce.

11.7.   V případě, že máte v plánu odstoupit od kupní smlouvy nebo jste již odstoupili, kontaktujte nás pro snadnější a rychlejší vyřízení telefonicky na tel. č. +420 605307857, či e-mailem ziva.strava@email.cz.

Pro odstoupení od kupní smlouvy je možné použít formulář, který Vám dodáme.

 

12. Reklamace a záruka

12.1.   Pokud není stanoveno jinak, je standardní záruční doba 24 měsíců. Tato záruka se nevztahuje na potraviny, zde je vždy brán na zřetel datum minimální trvanlivosti či spotřeby.

12.2.   Dvouletá záruční doba se počítá od doby prvního nákupu, a to i tehdy, kdy při reklamaci dojde k výměně zboží za nové. O reklamaci musí prodejce rozhodnout ihned, nejpozději do tří dnů od převzetí reklamovaného zboží.

 

13. Kopírování textů a obrázků

13.1.   Kopírovaní textového obsahu a obrázku z e-shopu www.ziva-strava-obchod.cz a všech jeho podstránek je zakázáno, pokud není jinak uvedeno. Není přípustné ani kopírování textového obsahu a jeho pozměňování za účelem prohlašování takového textového obsahu za svůj vlastní. Používáme texty a fotografie poskytnuté dodavatelem, fotografie s licenčním zakoupením a vlastní fotografie a vlastní texty, na které se vztahuje autorské právo.

 

14. Faktury

14.1.   Faktury k objednávkám netiskneme, ale zasíláme je zákazníkům elektronicky – emailem, dle zákona dle zákona o DPH c. 235/2004 § 28 odst. 2. Nezachrání to sice svět, ale věříme, že i to málo ušetřených papírů pomůže životnímu prostředí. Fakturu v tištěné podobě zasíláme, jen pokud o ni požádáte např. v poznámce v košíku před odesláním objednávky. Fakturu si každý registrovaný zákazník může stáhnout po přihlášení v zákaznické sekci.

 

15. Další ujednání

15.1.   Podáním objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek uvedených na internetových stránkách prodávajícího a zároveň odeslané jako příloha v emailu, ve znění platném v den odeslání elektronické objednávky.

 

Tyto obchodní podmínky platí od 1.1. 2014

 

Provozovatel e-shopu www.ziva-strava-obchod.cz:

Beseda Bio s.r.o., Mírová 1446, Rychnov nad Kněžnou, 516 01

IČ: 05223237
DIČ: CZ05223237

Tel: +420 605 307 857

e-mail: ziva-strava@email.cz

 

Zapsán u krajského soudu v Hradci Králové, spisová značka: C 37403

 

 

Reklamace a navrácení zboží

1.   Odstoupení od kupní smlouvy během 14denní lhůty (vrácení nebo výměna zboží)

1.1.   Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží a to bez uvedení důvodů. Odstoupení od smlouvy není možné v případě, je-li zboží upravené podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a zboží, které podléhá rychlé zkáze (potraviny), opotřebení nebo zastarání.

1.2.   Odstoupení od smlouvy musí být odesláno prodejci písemně do 14 dnů od převzetí zboží kupujícím. Zboží musí být prodejci odesláno zpět do 14 dnů od odstoupení.

1.3.   Prodejce vrátí kupujícímu finanční prostředky do 14 dnů od odstoupení. Může však počkat na zpětné doručení zboží nebo vyžádat důkaz o jeho odeslání.

1.4.   Pokud nebude vrácené zboží v původním stavu, bude nést známky používání, bude poškozené, nebo nebude kompletní, má prodávající právo úměrně snížit vracenou částku za zboží nebo ji po kupujícím vyžádat.

1.5.   Pokud výrobek poškodí zákazník svým chováním, které neodpovídá určení výrobku, má prodejce možnost požadovat náhradu škody. Kupující bere na vědomí, že pokud vrácené zboží bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

1.6.   V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží. Kupující má právo na vrácení nákladů za dopravné v nejlevnější nabízené variantě dopravy prodejce.

1.7.   V případě, že máte v plánu odstoupit od kupní smlouvy nebo jste již odstoupili, kontaktujte nás pro snadnější a rychlejší vyřízení telefonicky na tel. č. +420 605307857, či e-mailem ziva.strava@email.cz.

Pro odstoupení od kupní smlouvy je možné použít formulář, který Vám dodáme.

 

2. Reklamace a záruka

2.1.   Pokud není stanoveno jinak, je standardní záruční doba 24 měsíců. Tato záruka se nevztahuje na potraviny, zde je vždy brán na zřetel datum minimální trvanlivosti či spotřeby.

2.2.   Dvouletá záruční doba se počítá od doby prvního nákupu, a to i tehdy, kdy při reklamaci dojde k výměně zboží za nové. O reklamaci musí prodejce rozhodnout ihned, nejpozději do tří dnů od převzetí reklamovaného zboží.

 

3. Jak postupovat v případě, že jste neobdržel/a kompletní či chybnou zásilku nebo chcete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě

Kontaktujte nás pro snadnější a rychlejší vyřízení telefonicky na tel. č. +420 605307857, či e-mailem ziva.strava@email.cz.

 

4.   Jak postupovat při převzetí zboží od přepravce nebo následném zjištění poškození zboží špatnou přepravou?

Při přebírání zásilky je příjemce povinen řádně zkontrolovat zásilku a při zjištění poškození zásilky ihned sepíše s přepravcem zápis o škodě. Je to důležité proto, aby mohla být uplatněna reklamace. Na pozdější reklamaci bohužel nemůže být brán zřetel. Příjemce svým podpisem při převzetí zásilky potvrzuje, že zásilku převzal nepoškozenou.

Pokud byla zásilka nepoškozena a přesto jste po rozbalení zjistili poškození zboží. Neprodleně nás kontaktujte. Taková situace musí být nahlášena nejpozději do druhé dne od převzetí zásilky aby mohla být uplatněna reklamace. Na pozdější nahlášení nemůže být bohužel brán zřetel. Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné nahlásit popis škody a zaslat na naši e-mailovou adresu kompletní fotodokumentaci (krabici z vnějšku, krabici s plným uloženým obsahem, vystýlku zásilky, je-li nějaká,prázdou krabici v případě je-li např. promočená, poškozené zboží a vše co uznáte za potřebné). Poškozené zboží, obal, ani vystýlku v žádném případě nevyhazujte. V takovém případě opět nebude reklamace uznána. Všechny tyto materiály pak musí být dodány na naši adresu. Vše toto je bohužel přepravci vyžadováno a je to jediná možnost jak uplatnit náhradu škody. Za škody vzniklé při přepravě neručíme, uděláme však maximum proto, aby byla reklamace u přepravce vyřízena. Pro úspěšné doručení zboží, ho balíme velmi pečlivě.

 

5. Jak postupovat v případě reklamace během 24 měsíční záruční doby?

Zboží odešlete na adresu: Beseda Bio s.r.o., Staré náměstí 27, Rychnov nad Kněžnou, 516 01

Kontaktujte nás pro snadnější a rychlejší vyřízení telefonicky na tel. č. +420 605307857, či e-mailem ziva.strava@email.cz.

 

6. Jak postupovat v případě vrácení zboží do 14-ti dnů?

6.1.   Do 14 dnů od převzetí zboží nám odešlete písemně odstoupení od smlouvy (na vyžádání pošleme formulář).

6.2.   Do 14 od sepsání odstoupení od smlouvy je nutné zaslat zboží zpět. Ideálně je odstoupení od smlouvy i zboží odesláno v jeden den, kompletně pospolu.

N2Q3OTU